niedziela, 18 marca 2012

Mazowieckie Targi Ślubne - My Big Day

Udało mi się w ten weekend dotrzeć na Mazowieckie Targi Ślubne które odbyły się w Sochaczewie. 
Byłam Ciekawa czy pojawi się jakaś firma usługowa która mnie czymś totalnie zaskoczy... i nie zawiodłam się. Przy samym wejściu na targi było stoisko, które uderzyło mnie wysmakowaną dekoracją. Ręcznie robione winietki, piękne klatki dla ptaszków, cudnie dobrane kolory, drobne kwiatki które uroczo wyglądają na stole, ręcznie szyte serduszka, podwieszane drewniane ptaszki i serduszka i inne cuda. Firma MY BIG DAY jest pracownią dekoratorską z prawdziwego zdarzenia, która czerpie inspiracje z zachodnich trenów. Ich dekoracje są oryginalne, przemyślane i na pewno są inne niż wszystkie. Czuć w nich pasję i miłość do tego czym się zajmują. Nie są to przypadkowe osoby, które postanowiły zająć się dekoracjami ślubnymi, wszystko jest tak przemyślane i dopracowane.  W swojej ofercie mają zarówno dekoracje stołów, kościoła, oraz wypożyczalnię elementów dekoracji jeśli chcemy stworzyć coś sami.
Poniżej przedstawiam kilka zdjęć które znalazłam na ich stronie www.mybigday.pl.



Ah proporczyki












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz