środa, 18 kwietnia 2012

Ptaszki Origami - Part1

Miałam krótką przerwę w rzucaniu nowych postów, ale już szybciutko będę to nadrabiać. 
Ostatnio rozpoczęłam pracę nad nową dekoracją . Będzie to zasłonka z ptaszków origami. Jeszcze nie jest ukończona ale chciałam przedstawić tutorial który umożliwi każdemu zrobienie takiej dekoracji. Najtrudniejszym i najbardziej pracochłonnym etapem jest składanie ptaszków. Nie polecam dla osób które lubią robić szybkie dekoracje i nie mają cierpliwości:), ale gwarantuję że efekty będą zachwycające, więc praca się opłaca. 
Tutorial będzie w formie zdjęć, mam nadzieję, że będzie dla każdego czytelny. 







Samych ptaszków zrobiłam 240:) Zajęło mi to dwa wieczory. Cudnie się prezentują wszystkie razem. Wykorzystałam kwadraty 10x10 które pocięłam na 4 mniejsze ( zdecydowanie mniejsze ptaszki wyglądają lepiej ). 




Całuję:*

2 komentarze: