poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Proporczyk DIY

Dwa lata zajął mi powrót do tego bloga. Zajęłam się totalnie czymś innym ale miłość do dekorowania mi pozostał. Blog się troszkę zmieni. Będzie więcej inspiracji, dużo DIY ( tutoriali) , i na pewno będę uwieczniać każdą imprezową dekorację jaką zrobię:). Nie będą to tylko dekorację imprezowe, ale również propozycje dekoracji po prostu do domu oraz od czasu do czasu na pewno pojawi się jakieś DIY jak ze starych ubrań zrobić nowe:). Blog przechodzi totalną rewolucję:).



Nie pozostaje mi nic innego jak rozpocząć pisanie. 
Dzisiaj zaczynam od DIY proporczyka. Jest to bardzo prosta dekoracja ale jakże efektowna i możemy ją zrobić ze skrawków materiałów, które mamy w domu. 
Ja użyłam materiałów, które kupiłam w sklepie internetowym http://www.fabryq.pl/ . Akurat mieli wyprzedaże więc można było upolować coś pięknego w dobrej cenie:).

Zaczynamy więc. 

Potrzebować będziecie:

Różnokolorowych materiałów
Sztywnego papiery ( może być tektura )
Tasiemka około 1,5m ( oczywiście dobieramy według potrzeb )

Krok 1:

Wycinamy szablon z tekturki w kształcie trójkątów ( wymiary każdy dobiera według potrzeb ).


Krok 2:

Przykładamy szablon do wybranych materiałów i odrysowujemy ( na lewej stronie ) i wycinamy.




Krok 3:

Przykładamy tasiemkę do jednego brzegu na prawej stronie.



Krok 4:

Przyszywamy tasiemkę do trójkątów pozostawiając 2-3 centymetrowe odstępy.



I gotowe wystarczy powiesić:D






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz